Thursday, December 27, 2012

Četkice za zube i higijena usta

Nema potrebe da previše pričam o higijeni usta, svi znamo da bi bilo najbolje da zube peremo posle svakog obroka. Sa fiksnom ili bez fiksne. Ali ono što ću vam sad predstaviti je pravo otkrovenje za mene: četkice za zube Curaprox!


Moj dečko koristi ovu četkicu već oko pola godine, pa sam pomalo i besna jer mi nije ranije rekao koliko je divna! Njegova je ova plava i kupio je po preporuci stomatologa jer je imao problema sa desnima. Kako ponekad voli da preskoči pranje i kako na to gleda kao jednu užasno problematičnu stvar, nije mu ni palo na pamet da podeli sa mnom koliko ova mala stvarčica može da ulepša moj svakodnevni život!

Dakle, ne samo što se naširoko preporučuje od strane stručnjaka, već je to četkica koja daje neki heavenly osećaj čitavom ritualu pranja zuba. Kako malo bolje da vam objasnim - imate frizerski salon u kojem vas boli vrat od položaja u kojem vam je glava dok vam frizerka pere kosu, pomalo vas bockaju njeni nokti, kao i bespotrebne reči koje vam upućuje, a imate salon u kome se opustite u udobnoj stolici, zatvorite oči i uživate u relaksirajućoj polusatnoj masaži temena uz neke lagane tonove. Sada me razumete :)

Tajna Curaprox četkice je u materijalu od kojeg su napravljena njena vlakna. Nežna su, ali dovoljno čvrsta i gusta. Četkice se naravno preporučuju i onima bez proteze. Postoji više varijanti, ove su Soft 1560. Postoje dve još mekše, ali nema potrebe za njima ukoliko nemate nekih većih problema. 

U prodaji možete da nađete i četkicu za zube specijalno namenjenu za čišćenje fiksne. Njena unutrašnost je isečena u obliku latiničnog slova V, pa bi trebalo da dobro prodire na sva mesta. Meni se na oko nije dopala, manja je od obične i nekako jadnjikava, nema puno vlakana. Isti je proizvođač kao i moja, pa ćete videti i sami. 

Zube inače perem normalno, kao i pre proteze. Konac ponekad koristim, a ponekad mi samo zakomplikuje stvari. Naravno, četkica ne klizi kao ranije i osim zuba sada perem i protezu, ali sve ostalo je isto. Zaista je jednostavno i verovatno ću četkicu stalno nositi sa sobom. Ili kupiti još jednu "za poneti". Uglavnom, cena je oko 580 din, prodaje se u svim boljim apotekama, pa slobodno i vi uživajte u ovoj predivnoj stvarčici!



6 comments:

  1. komsinice iva, stigla je neka posiljka, nekakav poklon od neke cupa-nesto-nesto firme. nisam otvarao, kazu imaju neke cetke i cek, stvarno ne znam o cemu se radi. ostavio sam kod radnica u maksiju, pa ih pitajte da vam daju, jer ja idem na put.
    pozdrav od komsije!

    ReplyDelete
  2. nosi je svugde sa sobom. ja sam nosila cetkicu i malu pastu za zube, jer svugde postoji kakav-takav toalet... ti se ne osecas izopsteno jer zaista nema ni potrebe, a ne brines da li izgledas kao neki " mogu ja i bezfz zfzuba"! :))))

    ReplyDelete
  3. Mara Nijagara1/02/2013 9:13 am

    Ako tvoj dečko čita ovaj blog sad verovatno umire od blama! :D A za istom četkicom i ja sam pomamljena već dve godine, kao i njihovim koncem i u drugim proizvodima, letos sam na nekom sniženju kupila 4 po ceni 2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pročitavši ovaj post, doneo je odluku da prestane da posećuje blog! Ali uvlačenje u reality momente mu tek predstoji, tako da i bolje da ne čita :)

      Dakle, osnivamo Klub ljubitelja Curaprox četkica i ostalih srodnih proizvoda! Ja još koristim i Curasept za ispiranje usta, super je za upalu desni, a izgleda da deluje i na sluzokožu.

      Delete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete