Sunday, December 23, 2012

Dan pred stavljanje proteze (+fotka)

Hello :) Kako se vreme stavljanja proteze opasno bliži (sutra!), nađoh malo vremena za fotkanje. Još uvek nisam svesna onoga što me čeka, ali se nadam da neće biti tragično. Mada malo mučenja sa višim ciljem često predstavlja jedinu moguću opciju za progres.


Kao što vidite, situacija je prilično jasna, pa ćemo naknadno moći jasno da vidimo i rezultate. Ono što me u ovom trenutku najviše brine je šta sve neću smeti da jedem, koliko često ću morati da čistim zube i protezu, a naravno i potencijalna glavobolja koja me čeka. Kažu da glavobolje i čudni osećaj pri zagrižaju mogu da traju oko nedelju dana, mada može sve da prođe i bez nekih preteranih bolova. 

Ako mi dozvole snimanje čitavog procesa postavljanja proteze, objavljujem u rekordnom roku. Držite fige, a ja pišem uskoro!


No comments:

Post a Comment