Thursday, December 20, 2012

Dobrodošli :)


Još od tinejdžerskih dana sam znala da me fiksna proteza čeka kad-tad. Ukoliko budem želela da imam zdrave i pravilno raspoređene zube. Posle petnaestak godina premišljanja i čekanja da se sklope sve kockice, tek su se sada, u mojim ranim tridesetim, stekli svi uslovi da se upustim u ovo putešestvije.

Kako sam imala problem da na Internetu pronađem informacije na ovu temu iz prve ruke, od nekoga ko je prošao kroz sve što sam ja i što me tek čeka, odlučila sam da olakšam posao onima koji se budu našli u sličnom "problemu". Pisaću o tome šta uključuju pripreme za fiksnu protezu, šta možete da očekujete u procesu i, na kraju, kakve rezultate donosi.

Postavljaću fotografije i pisati o sopstvenom napretku, ali i problemima koji se budu pojavljivali. Nisam stomatolog i sve o čemu budem pisala će se bazirati na ličnom iskustvu i informacijama koje budem dobijala od mog stomatologa i ortodonta. Trudiću se da dam odgovor na sva vaša pitanja i budem od pomoći koliko mogu. Pa, da počnemo! :) 

3 comments:

  1. Mara Nijagara12/25/2012 7:00 pm

    Hahaha, liči na tebe da petnaestak godina donosiš odluku, fino polako, na tenane, temeljno... :) Sreća pa je ti ne šrafiš, inače bi potrajalo stavljanje... :P By the way, Sis će ti imati zamerku, a i ja što posle komentara ženskog lica izlazi 'je rekao'! Mjenjaj! :D

    ReplyDelete
  2. Ne šrafi se, proteza se lepi. Ali i odlepljuje!
    Pa i ja sam tekst "objavio" :) Žalićemo se Guglu!

    ReplyDelete
  3. Mara Nijagara12/26/2012 9:16 pm

    google.rs mislim zaista...

    ReplyDelete