Monday, December 24, 2012

Poslednji obrok pred fiksnu

Kada čovek pročita ovakav naslov, podrazumeva da će na fotkama biti neka velika gozba, sa puno mesa, što žilavijeg to bolje, kao i neke druge stvari koje će su zabranjene, kao što je burek na primer (nekom dečku je stvarno pukla proteza dok je jeo burek). Međutim, moj izbor je bio malo drugačiji, pa moj poslednji obrok možete videti na slici :)


Nar mi je dala mama pre nekoliko dana i on je zaista idealan za poslednji obrok - em je tvrd, em moraš da zarivaš  zube u njega (tako ga barem ja jedem), a još je i crven, sok mu je baš jak, pa boji zube i sve ostalo što mu se nađe u okolini. Zato se i koristi u mnogim koktelima. 

Da se vratimo protezi. Moja odluka je pala na providnu protezu (poznatu kao safirna ili kristalna), iako sam se dosta premišljala između nje i keramičke (bele). Žica će biti metalna, a vremenom će moći da se zameni za belu. Bela nije preporučljiva jer boja otpada posle određenog vremena sa metala, pa može da izgleda prilično neugledno. Videćemo. Ako budem mogla da je testiram, što da ne. 

A sad se vraćam naru, pa pravac kod stomatologa!

6 comments:

  1. Mara Nijagara12/25/2012 6:56 pm

    Nema više nara za tebe!?!? :(

    ReplyDelete
  2. Završiće sigurno u mom stomaku, ali u nekim kasnijim fazama :)

    ReplyDelete
  3. super ti je blog ohrabrujes me da i ja stavim protezu, a evo ti mali hint kako i dalje da jedes nas :)

    http://www.youtube.com/watch?v=sHyqoeB0Wlk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milane, hvala na lepim rečima, a posebno na savetu! Često lako odustajemo, a neke stvari ipak nisu baš toliko komplikovane :)

      Delete
  4. Ti si kralj! Naterala si me da ubedim sebe da hocu da nosim protezu. Ove nedelje treba Boze zdravlja da uzmem otisak! :)
    Da mogu tako bih te zagrlila u znak zahvnosti jer mi je tvoj blog bas pomogao! Veliki pozdrav, mogla bi da azuriras neke objave! :*
    Pozzz, Jovana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I, i, i? :) Jel si je stavila? Kakavi su utisci?

      Nećeš se pokajati sigurno. I baš mi je drago što ti je blog pomogao, a u to ime ću uskoro morati da objavim neki novi post!

      Delete