Thursday, March 13, 2014

Fiksna proteza...posle 14 meseci

Iz ove perspektive potpuno neverovatno, ali prošlo je preko 14 meseci od kada sam stavila fiksnu protezu. Kakva situacija je bila decembra 2012, pogledajte ovdeBilo je bolnih trenutaka, nerviranja, brojnih poseta stomatologu, ali mi se čini da je vredelo :)


Pisanje bloga sam malo pauzirala jer mi uglavnom pišete direktno na mail, pa je to nekako zadovoljilo moju želju da vam pomognem. Pošto se pitanja ponavljaju, ideja je da u narednom periodu postavim neki blog forum i da to naše zajedničko piskaranje postane javno. Do tada, pokušaću kroz blog da odgovorim na vaša do sada najčešće postavljena pitanja. Pišite i dalje na ivy.mladenovic(at)gmail.com. Cmok.


9 comments:

  1. Cao, ja sam jedna od onih koji razmisljaju o fiksnoj. Imam 30 godina, tj za pola godine cu 30. Nije mi svejedno, ali ako necu sada, kada cu? Problem je sto mi je ortodont, jedini kod kojeg sam za sada bila rekao da ce terapija trajati 2-3 godine jer nisam bas mlada. Dok mi je stomatoloskinja koja nije ortodont rekla da cu je nositi 1,5 godinu. Bas mi je frka. Koliko su tebi rekli da ces jos nositi? Hvala unapred na odgovoru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ćao!

      Sasvim je moguće da će terapija trajati 2-3 godine. Mnogi ortodonti da ne bi uplašili pacijente prognoziraju godinu dana, a posle se završi na tri. Ni oni ne mogu precizno da znaju. Meni su procenili da ću gornju skinuti za godinu dana, a donju za dve. Evo, prošlo je godinu i tri meseca, a ja ću gornju nositi još nekoliko meseci sigurno.

      Naoružaj se strpljenjem i izdržaćeš. Brzo vreme prolazi, a efekti su trajni (uz obavezno nošenje retainera). Ja imam 33 godine i nisam zažalila ni jednog trenutka!

      Delete
    2. Hvala ti na brzom odgovoru, divna si :). Moram je staviti jer sam opterecena svojim osmehom, ne smejem se puno, pazim kako to radim... Sad cu da napisem glupost, ali moram, frka mi je sta ce momci da misle o meni sa protezom. Za ostalo me nije briga, iako cu biti glavna atrakcija na poslu (nemaju ljudi svojih problema), ali oni me ne doticu. Inace bih stavila isto keramicku

      Delete
    3. A šta momci misle o devojci koja ne sme da se nasmeje? Misli malo i o tome :)

      Delete
  2. Za to si u pravu! Jer nekad budem i ozbiljnija i smejuljim se jer nemam savrsene zube. Javljam se jos :) hvala ti

    ReplyDelete
  3. Ivo, stavila sam fiksnu! Puno ti hvala na ranijim odgovorima i ti si jedna od zasluznih za moj buduci lep osmeh :) za sada sam odusevljena, nije uocljiva, mada je uocljivija od tvoje, jer na mestima gde luk prolazi na bravici je metalno ojacanje. Ljudi je primete kada se priblize sto mi je jako bitno i par ljudi me pitalo zasto sam ja uopste stavljala protezu, sto me dodatno obradovalo. Mada vidim da pojedini, uglavnom stariji gledaju u mene i imam osecaj da se pitaju sta mi je to na zubima. Nosicu oko godinu i po, nadam se ne vise, mada mi zvuci neverovatno, bice to dve, sigurno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrodošla u svet odabranih :)
      Sećam se svog prvog odlaska u prodavnicu sa protezom, bakice koje me zagledaju, zbunjene kasirke. Biće toga još, ali ćeš ubrzo zaboraviti da je imaš, pa nećeš ni primećivati čudne poglede. Sve je to simpatično, često i vrlo zabavno :)

      Delete
  4. Cao! Imam 19 godina i treba da nosim fiksnu protezu na gornjoj i donjoj vilici.. Mislila sam da prvo stavim gornju pa posle par meseci i donju, e sad jedini problem su pare, pa me interesuje samo da li mozes ti ili neko drugi da mi preporuci nekog privatnog stomatologa koji to radi kako treba a da mogu na rate da platim..nije mi problem da placam 700e ako mogu to na 10 meseci, nadam se da razumete! Hvala Unapred !

    ReplyDelete
  5. Dajte, svi su već navikli na proteze. Ja sam nosila metalnu sa 28 godina, i uopšte se nisam opterećivala izgledom, čak mi bilo zanimljivo.

    ReplyDelete